petua menangani sakit perut


salam... kali ni aku nak menulis lagi pasal petua yang aku dapat bagi merawat sakit perut. aku rasa sakit perut yang dimaksudkan oleh ustaz tu ialah sakit peryt akibat keracunan makanan.

caranya adalah dengan menggunakan madu lebah....
ok macam ni.... apabila kita sakit perut... kalau kita perasan tapak tangan kita akan berpeluh... bila kita perasan yang tapak tangan kita telah mula berpeluh.... ambillah madu lebah dan tuangkan di atas tapak tangan yang berpeluh tadi, selawat ke atas junjungan mulia nabi Muhammad S.A.W dan jilatlah peluh di tapak tangan yang telah bercampur dengan madu lebah tadi... insyaallah jika diizinkan Allah maka sakit perut kita akan sembuh.....

penawar ini juga aku dapat dari siri ceramah ust abdullah mahmud.....

Comments

Popular posts from this blog

bukit bertangga

kenali nama-nama jin yang mengganggu manusia

aku dan basikal