AKU SAKIT PINGGANG!!!!!!!!!

Sakit pinggang... hari ni 25 mei 2010 sekali lagi aku kena sakit pinggang. Kali ni aku kena kat sekolah ketika aku nak mengangkat tong yang berisi minyak hitam yang hendak di buat garisan trek sukan sekolah.

Adui... tuhan saja yang tahu macam mana sakit ni.... langsung rasa tak boleh berdiri... aku try jugak tapi tak leh tahan... aku berehat kejap di wakaf sekolah yang baru disiapkan dalam lima minit..tapi aku rasa macam tak leh nak duduk lama.. semua jadi serba salah...

Aku pergi cakap kat Man aku sakit belakang dan aku terus naik ke makmal computer untuk berbaring.... aduiiii sedapnya boleh berbaring...tapi tak lama.. baring pun dah rasa sakit.... arghhhh. Nak buat macam mana lagi.. buat dek jer lah dalam makmal Komputer sorang sorang.

Tengah dok baring sorang sorang. Aku dengar suara orang yang aku cam... suara zaid dengan kak ani. Diaorang cakap kasut yang aku pakai berkilat-kilat ada kat luar tapi orang tak ada... diaorang terus masuk dalam bilik su sambil cerita (kutuk) kat aku.... aku dengar tapi aku diam jerk at atas tikar yang aku bentang di belakang meja sambil dengar diaorang kutuk aku.. maklumlah aku tengah sakit pinggang.....

Last last kak ani Nampak aku sambil cover mulut dia...... aku tak marah pun... biasalah aku pun biasa melawak jugak dengan diaorang.... ha.ha haaaaaa.

Dalam 5 minit lepas tu ka kana pulak sampai tengok aku.. dah pecah cerita kot kata aku sakit pinggang.... dan nak jadi cerita sampai lah pulak pak su ( suami kak ana ) dan dia memang pandai mengurut. Alhamdulillah boleh aku bangun duduk dan berdiri lepas kena urut dan boleh bertahan sampai waktu balik......

Balik je dari sekolah aku terus singgah kat klinik satu Malaysia dan dapat satu jarum... kena cucuk la... tahan la sikit.... tapi tak boleh berjalan dan berdiri lama-lama, aku rasa pinggang aku ni macam nak berpusing... ehmmmmm jadi nak dipendekkan cerita aku baring jer lah sambil tekan keyboard komputer untuk melepaskan boring....

Disebabkan aku sakit pinggang hari ni, aku terlepas kelas SBT sains tapi tak apalah.... semuanya qadak dan qadar dariNya. Aku redha....

Wassalam..

Comments

Popular posts from this blog

bukit bertangga

kenali nama-nama jin yang mengganggu manusia

main bola