hakim dan nasyid

sempena sambutan hari guru 2010 yang disambut pada peringkat kebangsaan di kuantan, ppd kuantan telah mengadakan satu pertandingan nasyid yang berlangsung di EC Mall pada 13 hb 5 2010.

nak jadi ceritanya, anak aku ni, terpilih lagi dalam pasukan nasyid sekolahnya untuk bertanding. berlatih lebih kurang 3 minggu di sekolahnya sampai nak pergi mengaji pun tak sempat waktu petang. tiap-tiap hari balik rumah lebih kurang pukul 4.30 petang. aku la yg jadi mangsa pergi ambik dia kat sekolah....

jadi pada hari pertandingan si hakim ni, aku pun mengambil cuti untuk pergi melihatnya membuat pertandingan di EC Mall. ada la beberapa keping gambar dia aku sempat snap dan aku juga ada membuat rakaman video.

walaupun aku tak berapa gemar dia menyanyi tapi aku bagi lagi lampu hijau untuk dia kali ini. lain kali aku rasa aku dah tak bagi dah dia kalau nak menyanyi. aku tak berapa suka kalau dia terus menggilap bakat dalam bidang nyanyian ni walaupun lagu nasyid. aku ni tak berapa suka sebab aku takut dia terikut ikut dengan peredaran semasa yang terlalu banyak hiburan sekarang ni... mintak dijauhkan semua anak aku dari bidang nyanyian..... amin.

ni beberapa keping gambar yang sempat aku ambil buat kenang kenangan sempena hari guru 2010









Comments

Popular posts from this blog

bukit bertangga

kenali nama-nama jin yang mengganggu manusia

aku dan basikal