Nurin Aafiya

dah pukul 12 tgh malam....tak leh tidur la pulak mata ni.....
tak pa takpa...aku nak masukkan b.eberapa keping gambar Aafiya ni.....
sebelum tu aku nak ceritakan sikit fasal Aafiya ni...dialah anak aku yang paling beremosi sekali aku sekeluarga.... masa dlm kandungan lagi dah didiagnosis ada diafragmatic hernea....selaku kena jumpa pakar....tapi last sekali didapati terdapat cyst pada paru paru kirinya......jumpa pakar dekat UIA 3 minggu sekali. selepas selamat bersalin asyik masuk wad jer sebab cyst tu dah membesar dan menolak jantungnya kebahagian paru paru kanan. Doktor nak buat pembedahan, sekali aku tolak...puhya la marah doktor tu kat aku...lepas tu aku setuju dan pembedahan dijalankan dan sekarang Aafiya telah sembuh sepenuhnya....alhamdulillah.....

ni ha beberapa keping gambar Aafiya
 waktu berusia 4 bulan

7 bulan... waktu pergi ke melaka

7 1/2 bulan kat Genting Highland

terkini... posing atas motor.....

aaaa tu dia sikit gambar Aafiya.... untuk Aafiya nanti abah tambah lagi gambar tu aaaaaaa

wassalam...






Comments

Popular posts from this blog

bukit bertangga

kenali nama-nama jin yang mengganggu manusia

aku dan basikal