i'm back.....

huh...lama sungguh aku bercuti....asyik layan fb darling aku jer....buka semula blog aku ni....oooooo ada lagi blog aku nihh. ingatkan dah dah luput dah...
banyak benda dan perkara yang dah berlaku sewaktu aku bercuti dr berblog nih...
antaranya aku dikurniakan dgn seorang lagi puteri iaitu Nurin Aafiya...rumah aku pun dah diubahsuai....hakim dapat 5a dlm UPSR....Hakim dah belajar kat SMA Al Maarif Bukit Goh.....Azy dah masuk pra sekolah kat kelas pra cikgu Muni...Nurin dah masui darjah 3......aku dah pakai moto besar yang tak berapa besar....... aku kena operate appendik...... dan macam macam lagilah....
Ni baru intro jer... lain kali aku sambung lagi.... dah nai tidor dahhhhhdahpukuo 11.50 malam dah...bye

Comments

Popular posts from this blog

bukit bertangga

kenali nama-nama jin yang mengganggu manusia

aku dan basikal