nazri & naza blade

Dah sebulan dah aku bersama dengan sihitam manis aku nih...tapi tak ada kesempatan utk aku bergambar dengannya...dan hari ni 8 Febuari 2013 aku boleh bergambar bersama dengan motor kesayangan aku nih.....

 baru sampai dr mengambil Hakim dari sekolahnya...
Hakim la yg jadi tukang ambil gambar nih..

 rasa rasa motor yang aku beli ni dah cukup besar saiznya tapi bila aku tengok balik gambar nih macam kecik jer motor aku ni...ker aku yang besar ?????

 ada gaya tak ???? gaya baru sampai rumah...

ok tak ?????

 lagi satu gambar...aku kecik atau motor tu yang kecik...

 boleh nampak tak dahi berpeluh????

bukak visor....nak sedut oksigen segar pukul 4.58 petang....

.......8.2.2013 @ 17.40....wassalam

Comments

Popular posts from this blog

bukit bertangga

kenali nama-nama jin yang mengganggu manusia

aku dan basikal