RECSAM KOHOT 10 2002 RANGKAIAN BESTARI


salam..... lama dah aku tak tulis apa apa....dah tak ada idea..perah perah tak keluar jugak........jadi tak tulis lah apa apa....

1.12.2010 sewaktu aku mengemas rumah waktu cuti sekolah, isteri aku ada terjumpa sekeping gambar yang dah berusia hampir 8 tahun...masih lagi cantik, berada dalam plastik pembalut gambar yang diterima masa aku beli gambar tu....

gambar itu adalah gambar kenangan yang diambil oleh kumpulan aku bersama dengan penyelia kumpulan dan juga pengarah SEAMEO RECSAM......

belek punya belek teringatlah beberapa kenangan pahit manis aku sewaktu kena kursus selama 10 minggu kat sana...kenangan tu aku rasa aku tak nak tulis lagi sebab panjang sangat....mungkin bila ada masa yang lain aku akan tulis semula kenangan yang aku ingat. itu pun kalau ada respon dari bekas ahli kumpulan aku yang baca blog nih...

jadi ini mungkin kenangan yang paling senang aku ceritakan tanpa menulis sepatah pun perkataan iaitu GAMBAR kumpulan aku iaitu Kumpulan Rangkaian Bestari...



buat masa nih mungkin yang ini dululah kot....bye wassalam.....

Comments

Popular posts from this blog

bukit bertangga

kenali nama-nama jin yang mengganggu manusia

aku dan basikal