aku di KLIMS 2010 PWTC

ahad 5.12.2010....hari bersejarah buat aku....akhirnya aku berjaya melangkahkan kaki aki ke PWTC buat kali mke 2 selepas kali pertama aku bergraduasi di sini.....he..he...heeeeeee gumbiranya ..he..he...heeeeeeeeeeee.

cerita panjang pun tak guna, hati masih lagi berbunga waktu aku taip nih....gembira beb...

jadi sebagai tanda aku dah pegi KLIMS ni...ni hah gambar-gambarnya....


merentas jambatan utk ke dewan pameran

apa-apa hal bergambar dulu.. nak dijadikan bukti nih..

disambut dengan prototaip jentera perodua BEZZA..sama tak macam dalam surat khabar???

anak orang jer yang dan naik...anak aku tak dan nak naik...

proton emas yang pernah dilancarkan di pameran autoshow Geneva ( kalau tak silap akulah)

hang tuah????@tuah????

lagi gambar tuah bersama model proton yang cun...

yg nih belakang tuah...cantik tak????

lekir...

si jebat bersama isteri dan anak anak aku....

lagi si jebat yang buat aku naik geram.....bila lah boleh angkut jebat evo X nih?

lekiu si SUV...depan sebijik EXORA

wow!!! mana lawa...model yg daring tu ker atau si kasturi yg putih melepak tu ker??? sapa boleh jawab?????

pandangan sisi kasturi a.k.a saga facelift 2011. di bawah ni semua gambar gambar yang tak mampu aku nak buat ulasan sebab jam dah menunjukkan pukul 12.45 pagi 7.12.2010...mata dah mengantuk dan badan dah letih....siang tadi pegi jalan jalan cari sakit kat melaka dari pukul 11.pagi sampai 8.30 malam....pukul 9.30 baru sampai rumah abang ipar aku kat senawang,,,,jadi sap0a sapa yang nak ulas ttg gambar nanti bolehlah ulas sendiri........ tengok sampai bawah tau...

















ada banyak lagi gambar yang aku dpt snap tapi aku tak berkesempatan nak kongsikan bersama...walau bagaimana pun aku rasa puas hati sebab hajat aku utk melihat pameran sebegini telah terlaksana..........alhamdulillah....kalau ada lagi tahun depan, insyaallah aku akan sampai lagi...semoga bertemu lagi KLIMS 2011....adios.

Comments

Popular posts from this blog

bukit bertangga

kenali nama-nama jin yang mengganggu manusia

aku dan basikal