pelik tapi benar

aku dapat ambil gambar ni di kelantan sewaktu aku pergi ke majlis kenduri sepupu isteri aku baru baru ni. ada seekor kucing yang galak bermain depan orang ramai dalam rumah tu...aku tengok sekali macam ada yang tak kena.. jadi aku tengok sekali lagi dan kali ni sah bahawa memang ada sesuatu yang tak kena dengan kucing ni....

aku terus tangkap dan pegang kucing ni dan aku dapati bahawa terdapat kelainan pada kucing ini dengan ia memiliki jumlah jari kaki yang lebih iaitu 14 jari bagi kaki hadapan dan 12 jari pada kaki belakang... kenapa tak percaya....

ha kalau tak percaya cuba tengok gambar dibawah ni....




gambar di atas semuanya menunjukkan jari di kaki hadapan.. betul tak????

haaa.... ni jari di kaki belakang........

begitulah kuasa Allah yang menjadikan makhluk sebagai bukti wujudnya Ia.. wasssalam...



Comments

Popular posts from this blog

bukit bertangga

kenali nama-nama jin yang mengganggu manusia

aku dan basikal