jersi baru LIVERPOOL


akhirnya aku berjaya mendapatkan jersi liverpool yang baru ni di kompleks bebas cukai pengkalan kubur pada 12 mei 2010. dah lama dah aku nak beli jersi liverpool tapi terhalang dek cop minuman keras yang ada pada baju yang lama.

tapi itu dulu, sekarang liverpool telah mandapat penaja baru dan sekarang dah tak ada dah cop minuman keras tu..... apa lagi.......badan dah ada kat kelantan, jadi terus ke pengkalan kubur untuk cari jersi ni. memang payah nak dapat benda baru dan ada kedai di sana yang tak dapatm lagi stok baju ni....

sebelum aku ke pengkalan kubur tu.... aku ada ke wakaf che yeh yang terkenal dengan pasar malamnya yang menjangkau sehinggan pukul 5 pagi untuk mencari jersi ni tapi hampa... ada tapi saiz pulak tak ada..... semuanya saiz M.

aku ingat nak rembat jugak tapi harga yang paling rendah aku boleh dapat ialah RM 50. huh.. cekik darah sungguh......nak beli..tak beli..nak beli ...tak beli...tak beli..tak beli.... dan aku pun tak beli... geram jer aku rasa.....

jadi berbalik di pengkalan kubur tadi, aku ronda habis kedai nak jugak jersi ni, ada tapi saiz M jugak.... adui sakitnya hati.. takkan tak boleh dapat kot???? dengan hati yang berat aku melangkah hampa balik ke kereta dan ditakdirkan kaki aku melangkah masuk satu kedai nak short cut ke kereta, ada satu awek ni tegur aku tanya nak berli jersi apa. aku cakap jersi liverpool baru la...... dia cakap ada tapi saiz tak pasti lagi... dia pergi belakang kedai selongkar stok baru tiba dan...................... ada...... semua saiz M jugak tapi ada satu saiz XL. jadi apa lagi... aku rembat la..... dan terus balik rumah .. puasa hati siut...... harga ... rahsia....

ni gambar jersi tu.... aku punya tau!


Comments

Popular posts from this blog

bukit bertangga

kenali nama-nama jin yang mengganggu manusia

aku dan basikal