Adik aku sorang ni dah nak bertunang

Salam ....

Pejam celik pejam celik , kini sorang lagi adik aku nak bertunang.......NAZROL... nama yang mak dan abah bagi... dating kuantan orang panggil BLACK...hitam tuuuuuuu.

Tarikh nak bertunang 27 jun 2010. Jumlah dulang hantaran aku rasa 5 dulang... yang lain tak tau lagi....

Kalau tak ada aral mak dengan abah akan sampai kat rumah aku pada pagi ahad....nak pergi meminang lepas zohor...

Oklah....hari ni 26 jun 2010 semua adik adik aku berada di rumah aku.....angah dengan nor, adik siti datang dengan bas, si On yg nak bertunang ni semalam lagi dah ada kat kuantan tapi baru petang ni sampai rumah aku....

Alright...stop dulu nanti bila tiba harinya aku sambung lagi kisah ni ok...........

Comments

Popular posts from this blog

bukit bertangga

kenali nama-nama jin yang mengganggu manusia

aku dan basikal