histeria

aku bertukar tempat kerja dari triang ke kuantan pada bulan 3 2009 lalu. sebulan sebelum aku bertukar, ada berlaku satu kejadian histeria di tempat kerja lama aku, jadi sebagai salah seorang dari dua staf lelaki, aku terpaksa menolong untuk memegang dan mententeramkan rakan sekerja yang terkena histeria ini dan secara tidak sengaja,'benda' tu melekat pada aku dan aku terpaksa menanggung akibat dari menolong tadi dan akhirnya aku sembuh setelah berjumpa dengan seorang ustaz di daerah bera. alhamdulillah...
kini ditempat kerjaku yang baru, kejadian yang sama berlaku kepada 3 orang kanak-kanak ditempat kerja dan sekali lagi aku terpaksa menolong dan di sini kejadian tersebut berlaku dengan lebih kerap lagi. persoalannya kenapa perkara sebegini semakin kerap kedengaran dan berlaku sekarang?????

Comments

Popular posts from this blog

bukit bertangga

kenali nama-nama jin yang mengganggu manusia

aku dan basikal