bakat baru hakim



ni gambar anak sulong aku..... hakim namanya...

teringin nak karang cerita, jadi aku bagi la can kat dia untuk mengarang cerita..... silakan hakim..

Hi saya ni hakim saya nak cerita pengalaman di sekolah baru.Sekarang saya ada hobi baru iaitu bermain hoki pada setiap petang isnin,rabu dan jumaat manakala hari ahad,selasa,khamis dan sabtu saya bermain basikal je dengan adik saya.Baiklah sekarang saya akan ceritakan pengalaman saya didalam kelas saya sebenarnya ketua kelas saya yang bernama Shafizul Aiman kena gantung bukan gantung sampai mati tetapi kena pecat dari menjadi ketua kelas.Penolong ketua kelas kami sangat belagak setelah menjadi penolong ketua kelas.Kalau nak tahu dalam PKSR 2 saya mendapat tempat ke 2.

Siapa yang membaca cerita saya ni saya ucapkan terima kasih.

ok tak cerita hakim nih????

Comments

Popular posts from this blog

bukit bertangga

kenali nama-nama jin yang mengganggu manusia

aku dan basikal