aku dan basikal 4

Bulan 7..ada lagi beberapa aktiviti  antaranya..aidilfitri fun ride..
Bulan 8...Kayuhan kibaran Jalur Gemilang 2016.Gambang ke Maran dan MPK sambutan Bulan Kemerdekaan Negara
Bulan  10..Nite ride sempena hari sukan negara dan Jamboree Sg Lembing
Bulan 11..Jamboree Paya Besar..aku tak kayuh agaknya sebab sedang dalam proses pemulihan mata selepas buat LASEK. Tak nak pakai spek dah rasanya...
Bulan 10 dan 11 ni banyak juga event basikal tapi aku tak boleh join atas sebab pemulihan mata aku..antaranya Fellowship ride Temerloh - Lanchang pada 22.10 dan Royal Pekan Town fun ride pada 5.11.2016 nanti..tak apalah..

Antara gambar kenangan aku:
1. aidilfitri fun ride 2016..gambar kredit kepada juru kamera ABC























Hakim pula dapat cabutan bertuah kali ini..

2. Kayuhan Kibaran Jalur Gemilang 2016







3. Kayuhan sambutan Bulan Kemerdekaan Negara anjuran MPK










sambung di ku dan basikal 5...ngantuk dah weiiii

Comments

Popular posts from this blog

bukit bertangga

kenali nama-nama jin yang mengganggu manusia

aku dan basikal