aku dan basikal 3 ( Panching fun ride & UMP fun ride)

Selepas Beserah Tengkujuh Ride 2, sekali lagi aku 3 beranak menyertai Paya Besar Fun Ride 2016 yang berlangsung di Felda Panching. Sekali lagi no plat Nurin diumumkan di upacara cabutan bertuah. Kali ini hadiahnya adalah Jag air elektrik..bertuah sungguh budak Nurin ni..
Hakim jer yang tak bernasib baik kali ini..jatuh basikal tapi dia tak baitau langsung aku yang dia kemalangan.aku dapat tahu pun dari beberapa peserta yang lain yang tahu Hakim ni anak aku..mujur tak serius cuma rim basikal jer bengkok. hantar kedai repair habis RM 20..


















UMP FUN RIDE
 Aku solo kali ni..aku menggunakan rb Fuji sebab kali ni road 100%. Jarak lauan pun boleh tahan jugak la bagi aku sebab waktu pendaftaran jarak yang diberitahu ialah 60km+-. Test power la kononnya..hahaaa.
Bila katuh aku set gps, jarak yang sebenar aku kayuh hari tu ialah 72km...hahaa padan muka..









Comments

Popular posts from this blog

bukit bertangga

kenali nama-nama jin yang mengganggu manusia

aku dan basikal