lawatan semula ke kandang lembu

cuti sekolah......aku balik kampung menjenguk kedua ibubapaku di kampung. alhamdulillah sihat semuanya.
sambil sambil tu aku pun pegi lah jenguk lembu lembu aku, nak tau jugak sihat ke tidak ke....dan nak dijadikan rezeki...aku jumpak jugak dengan geng lembu ni.....huiiii best.....walaupun bau lembu ni sebenarnya tak berapa best....tapi tak pa...aku dah laburkan banyak jugak duit kat sini....
walaupun aku dok kat kuantan sekarang, tapi adik aku dan abah selalu jugak jenguk jengukkan lembu aku yang tak seberapa tu..... oklah jugak..tak la terbiar sangat lembu lembu tu....
kalau aku buat album gambar khas untuk kembu mesti ada yang gelakkan aku, jadi sebagai kenangan yang orang tak boleh nak gelakkan aku, aku simpan la gambar gambar ni di alam maya nih.....ok tak????????
ni hah gambarnya....

abah bagi air garam

posing atas motor. lembu tu pun turut sekali posing.....semua nak interframe..

tengah panggil anak lembu tanduk panjang

abah panggil lembu, tapi sorokkan air garam dalam baju, takut kena serbu!

"sabar....air garam dah habis.... pegi la kat abah mintak". kata pemilik a.k.a cikgu ila

beratur...beratur....kalau nak air garam....

anak yatim....ibu mati kena racun

"kenyang dah bossssss. bye saya masuk ladang dulu yek"......mungkin itu kot yang dikatakannya.

Comments

Popular posts from this blog

bukit bertangga

kenali nama-nama jin yang mengganggu manusia

aku dan basikal