SELAMAT HARI RAYA



assalamualaikum...
setelah sebulan kita menunaikan ibadat puasa, kini tibalah hari kemenangan bagi umat islam yang berjaya menewaskan nafsu sepanjang sebulan berpuasa.

kali ini aku beraya@menunaikan sembahyang raya di Kumai. semua adik adik aku ada di sana kali ini dan seperti kebiasaan yang aku selalu buat adalah bergambar kenangan tiap kali menyambut raya dan inlah gambar keluarga aku pada tahun ini.... masih tiada pertambahan.... mungkin tahun depan akan ada tambah lagi 2 orang....insyaallah...


dari kiri atas : aku la ChekE, abah (Osman b Ibrahim), mak (Che Manis bt Husin) yang terpaksa menyengetkan kepala sebab kena lindung, Azy (Nurin Azyyati), Darling (Zarilawati bt Ab Manaf) dan angah (Mohd Nizam).
bawah: Chu@adik Siti (Siti Noor Hidayah), Nurin (Nurin Aqilah), cik On (Nazrul), Hakim (Muhammad Faiz Hakim) dan Mak Ngah(Nurba'yah)

sekarang gambar aku dan isteri aku beserta anak anak

sekali lagi aku ingin mengucapkan selamat hari raya dan maaf zahir dan batin......

Comments

Popular posts from this blog

bukit bertangga

kenali nama-nama jin yang mengganggu manusia

aku dan basikal