sukan pra sekolah 2010

assalamualaikum..dah lama rasanya aku tak menulis.....di blog ni...

hemm tak apalah cuma kali ni aku rasa nak kongsikan sedikit cerita pasal anak aku nurin aqilah yang menyertai acara sukan pra sekolah di sk sg soi pada 7.8 2010 baru baru ni.( birthday aku tu....)

cerita tak adalah sangat...tak ada idea cuma gambar tu banyaklah jugak aku sempat snap...haaaa. ni dia ...


bersama kontijen sk kuala penor

di hadapan papan tanda sekolah kebanggan SKKP

berposing sebelum acara akhir 50 meter

mendapat tempat ke dua acara 50 m perempuan yang penuh kekecohan... tak apalah..cuba lagi lain kali ye nurin!

bersama ibu dengan plak hadiah

bersama abah dan ibu...

wassalam dan selamat menyambut ramadhan al mubarak



Comments

Popular posts from this blog

bukit bertangga

kenali nama-nama jin yang mengganggu manusia

aku dan basikal