janji aku

pada satu masa dula aku ada buat janji dengan anak-anak aku yang aku nak bawak mereka ma ndi di hotel indera sempurna. aku juga ada buat janji dengan anak murid aku tahun 6 yang aku akan bawa mereka jika berjaya mencapai 90 markah ke atas pad apeperiksaan percubaan sains baru baru ni.

nah.. pada 8.8.2010 aku tunaikan janji aku dan inilah buktinya.....


si kenit azy meluncur perlahan di luncuran...

lagi aksi Azy terjun kolam dengan gaya terjunan bebas. saja jer aku bagi dia tenggelam sikit

geng budak perempuan tahun 6 yang mengekor..... masuk bayar sendiri sebab markah tak tinggi... lain kali aku tak nak bagi dah diaorang mengekor......he he....he......

aku bergambar dalam air...seksi tak????anak aku lah yg pakai seluar pendek tu...

aksi akrobatik dari NURIN AZYYATI......

try pakai google. sekali macam ....apa hah? aku pun tak tahu....

lagi geng budak perempuan berendam

wow! seksa tak????


ni pulak geng budak jantan yang 5 orang aku sponsor masuk sebab markah tinggi. tahniah. bravo
azy keletihan nermain air....

hakim yang cuba belajar berenang. kuak tangan 3 4 kali tapi tak bergerak pun..



begitulah lebih kurang bukti bergambar tenyang janji janji aku dengan anak anak aku dan anak anak murid aku...sekiannn

Comments

Popular posts from this blog

bukit bertangga

kenali nama-nama jin yang mengganggu manusia

aku dan basikal