real angle on kaba

assalamualaikum....

kali ni aku dapat maklumat yang Allah saja tahu kebenarannya. semasa aku mengikuti kuliah lepas maghrib di masjid soi., ustaz yang memberikan ceramah ada menyatakan bahawa dia pernah melihat satu video dari youtube tentang kononnya mungkin imej malaikat turun dari langit dan berada di atas kaabah pada musim haji tahun 2008. jadi aku pun cubalah cari dlm internet utk melihat klip tersebut... dan akhirnya aku berjaya melihat klip tersebut..
kini aku letakkan dalam blog aku mungkin sebagai rujukan atau apa apa saja yang boleh aku buat suatu hari nanti....

jadi, ini klipnya yang aku tak berani nak komen apa apa...hanya Allah sahaja yang maha mengetahui...

Comments

Popular posts from this blog

bukit bertangga

kenali nama-nama jin yang mengganggu manusia

aku dan basikal