main bola

ni dia bakal pemain bola terkenal. AZY...... acah jer.



ni la anak aku yang bongsu setakat ni. kalau nak ilut tarikh lahir , 10 hb september 2009 akan berumurnya 10 bulan.

dalam 2 minggu kebelakangan ni dia dah mula menapak dan bertatih berjalan dan lebih kurang 10 hari dulu dia ddah mula berjalan sendiri. ye lah .. nak berdikari katakan.

tapi pada hari ini 09.09.09 dia dah boleh berjalan dengan baik dah. nak kemana-mana mesti berjalan. aku pun tumpang seronok sebab dah kurang la kerja aku mendukung si azy ni bila bersiar-siar. walau macam mana pun semejak dia pandai berjalan ni, waktu aku berbuka puasa dah tak sereleks dulu. ada jer modal si azy ni nak berjalan dalam pingganlah, nak bertatih dalam kuah gulailah dan macam-macam lagi. dulu aku bagi jer sebijikm pinggan isi nasi putih, settle masalah, tapi sekarang macam macam ada....

walau bagai mana pun aku gembira sebab perkembangan anak anak aku semuanya ok. alhamdulillah.....

video klip di bawah aku ambil pada tarikh 04.09.09 sewaktu aku pulang bercuti di kumai...


tengok tu ada hati nak tendang bola, berdiri pun tak berapa betul lagi.....ha ha haaaaaa.



bye..

Comments

Popular posts from this blog

bukit bertangga

kenali nama-nama jin yang mengganggu manusia

aku dan basikal